GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK



1. MI A KÜLÖNBSÉG A DREAM4SYS ÉS A D4S KÖZÖTT?

A DREAM4SYS az általunk kínált vállalatirányítási szoftver helyben telepített (On-premise) verzióját jelenti, míg a D4S a felhőalapú változatot. A helyszíni ERP-megoldásokat helyileg állítjuk fel a vállalat hardverén és szerverein, majd az informatikai személyzet kezeli. A felhőszolgáltatásban a szoftvert és az ahhoz kapcsolódó adatokat központilag kezeljük, és az ügyfelek egy webböngészőn keresztül férnek hozzá a programhoz. Mindkét verziónak számos előnye van: 

On premise

az adatbiztonság teljes körű ellenőrzése 

az adatok fizikai elérésének szabályozása 

teljes autonómia az adatok megszerzéséhez és felhasználásához 


Felhőalapú

nem szükséges befektetni hardver eszközökbe 

gyors és egyszerű telepítés 

könnyű hozzáférés bárhol bármilyen eszközön, internet kapcsolat mellett

2. MENNYI IDEIG TART A RENDSZER TELEPÍTÉSE?

A rendszer telepítése 6-8 hetet vesz igénybe, a betöltendő adatok mennyiségétől függően. Amennyiben nagyobb mennyiségű termék vagy partner adat betöltését kéri az ügyfél a telepítés több időbe is telhet, melyet tovább növelnek az egyedi fejlesztések is.

3. A MEGVEHETŐ CSOMAGOKON FELÜL VAN LEHETŐSÉGEM EGYEDI ELEMEKET KÉRNI A SZOFTVERHEZ?

Csomag kínálatunkat a lehető legoptimálisabban állítottuk össze. A csomagok mérete és tartalma úgy lett kialakítva, hogy illeszkedjen a különböző típusú ügyfelekhez. Az alap csomag elemeken kívül tetszőlegesen választhatóak további modulok, extra funkciók, bővítmények többlet díj ellenében. Részletes csomag elemeinket a menüpontok között találod.

4. A RENDSZER MEGISMERÉSÉHEZ ÉS A FELMERÜLŐ KÉRDÉSEKHEZ MILYEN TÁMOGATÁST KAPOK?

A rendszer megvásárlását követően a csomagtól függően egy kezdő oktatást tartunk. Ekkor a rendszer működtetéséhez szükséges alapvető beállításokat és folyamatokat mutatjuk be. A használati időszak alatt bármikor rendelkezésre áll ügyfélszolgálatunk telefonos, személyes, vagy online formában (e-mail, videóhívás Teamviewer-rel). A rendszeres és több időt igénylő támogatást külön díj ellenében igényelhetik ügyfeleink. Ügyfélszolgálatunk központi e-mail címe: help@d4s.hu

5. HÁNY FŐS CÉGNEK AJÁNLJÁTOK A RENDSZERT?

A DREAM4SYS vállalatirányítási rendszer a kis-és középvállalkozások részére lett fejlesztve, ezen belül akár 1 fős vállalkozás részére is alkalmas. A rendszerünket könnyen kezelheti akár egy 100 fős vállalat, de akár 1 személyes felhasználáshoz is tökéletes megoldást nyújt.

6. MIT JELENT, HOGY A RENDSZER „NAVÁLLÓ”?

A vállalatirányítási rendszerünk közvetlen kapcsolatban áll a NAV számlázási osztályával. A rendszerben létrehozható bizonylataink azonnal továbbíthatók a hatóság felé és teljes mértékben megfelelnek a jogszabályi előírásoknak. Bővebb információt a kezdőlapon olvashatsz.

Várjuk megkeresésedet!