Vállalatirányítási rendszert mindazoknak javasolt használni, akik az üzleti folyamataikat gyorsan és hatékonyan kívánják kezelni. Széleskörű funkciók lehetővé teszik, hogy egyszerűen és hatékonyan irányítsd mindennapi üzleti tevékenységeidet. Minden fontos feladatot egyetlen helyen tudsz kezelni, például számlák kibocsátását egy kattintással megoldani, és azokat gyorsan továbbítani a NAV felé. Ne feledkezzünk meg arról, hogy ez csupán egy a sok hasznos lehetőség közül!
Biztosan már szembesültél a vállalatirányítási rendszer, röviden ERP (Enterprise Resource Planning) fogalmával többször is. Az ERP bevezetése során nem szükséges tovább folytatnod az eddigi, elszigetelt és széttagolt rendszerek használatát. Ehelyett a céged minden folyamatát egyetlen integrált platformon kezelheted és átláthatod. Legyen szó számlázásról, raktárkezelésről, dolgozói információk áttekintéséről vagy ügyfélkezelésről, egy kiváló vállalatirányítási rendszer egyszerűvé és átláthatóvá teszi az összes adat kezelését. Az ilyen komplex, teljes mértékben a cég vagy vállalkozás igényeire szabott megoldás hatékonyan növelheti a működés hatékonyságát, segít felismerni a szűk keresztmetszeteket, amelyek gyakran akadályozzák az optimális működést.
A kis és középvállalkozások számára kínálkozik lehetőség a növekedésre, előrelépésre, vagy akár a nagyobb multinacionális vállalatok logisztikai és gyártási folyamataihoz történő csatlakozáshoz. Mi lehetne ennél jobb befektetés az üzleti fejlődés felé vezető úton? Habár a piacon számos ingyenes szoftvert találhatsz, ezek korántsem rendelkeznek olyan sokoldalúsággal és megbízhatósággal, amilyenre egy vállalkozásnak szüksége van. Ráadásul hiányzik belőlük a terméktámogatás és a szakértői segítség, ami kulcsfontosságú a folyamatos és zavartalan üzemeltetéshez. Érdemes inkább befektetni egy olyan rendszerbe, amely teljes mértékben kielégíti vállalkozásod igényeit.
A NAV adatbázisát használva, emberi beavatkozás nélkül kaphatod meg bejövő számláidat. Hibamentes, gyors bevételezés - munkaidő, és munkaerő megtakarítással.
Vállalatirányítási rendszerünk intelligensen képes „tovább fejlődni”, hiszen új igények esetén egyedi mezők alakíthatók ki programozás és költséges fejlesztések NÉLKÜL is. Ezáltal bármilyen típusú adat tárolható és visszakereshető egyszerűen és gyorsan.
Minden egy helyen. Míg a vállalkozások nagy része szigetszerű megoldásokat alkalmaz, azaz, más és más fejlesztések működnek szinkronizáció nélkül, nálunk minden egy alapvetően központi maghoz kapcsolódik.
Cégvezetőként skálázhatod, azaz meghatározhatod, hogy ki milyen adatot láthat és milyen tevékenységet végezhet. A főkönyvelőtől a raktárosig mindenki csak a számára szükséges adatokat láthatja.
Nem kell külön könyvelési megoldás, munkaszerződés nyilvántartás, bonyolult egyedi gyártás - minden mindennel összekapcsolható, szinkronizálható. Minden munkatárs azonnal, valós időben látja saját feladatát.
Kevesebb hiba, gyorsabb reagálás: hatékonyabb, versenyképesebb lehet vállalkozásod, kapcsolódva akár nagy multinacionális cégek, partnerek, beszállítók rendszereihez.
Olyan iparági vállalkozásoknak, amelyek időpontfoglaló, iktató, projektkezelő és gyártástámogató rendszereket használnak mindennapi munkájuk során. Speciális moduljaink tökéletes megoldást jelenthetnek számodra is!
Orvosi intézetek, magánklinikák:
Azonnali időpontfoglalás a szakorvosi rendelésekre weben keresztül
Az orvosok elérhetőségeinek és a rendelők nyitva tartásának részleletes ismertetése
A bejövő számlák azonnali és automatikus importálása
Kimenő számlák egyszerű kiállítása a foglalásokból
A szakorvosok munkaidejének menedzselése, akár hetekkel, hónapokkal előre. Hatékony beosztási rend kialakítása-nincs üresjárat
Egyedi mezők létrehozása: vizsgálatok, gyógyszerfelírás - mindez programozás, külső, költséges megoldások nélkül
A recepció összekötése a chat-tel - azonnali kapcsolatfelvétel- ügyfél elégedettség növelés könnyedén
Minden egy helyen, akár telepítés nélkül- felhő alapú korszerű, biztonságos adattárolás, és adatfeldolgozás
Generálkivitelezők, építési vállalkozók:
A folyamatok kialakítása a tervezéstől az átadásig - projekt menedzsment
Munkafázisok részletes meghatározása, felelősségi körök, határidők, munkaidő hatékonyabb beosztása
Digitális számlaforgalom bonyolítása: papír alapú dokumentumok NÉLKÜL, valós időben, azonnal működő NAV-barát bevételezési rendszer
A bejövő áruk akár több raktárba történő bevételezése, jelentős adminisztrációs tehermentesítés
Anyagfelhasználás, felelősök, tervezhető munkafolyamatok - akár egy böngészőben.
Egyedi mezők létrehozása: egyedi árak, árajánlatok, folyamatok, néhány perc alatt, költséges fejlesztési munka és különleges szakismeretek nélkül is.
Átlátható, könnyű, modern és praktikus kezelőfelület
Minden egy helyen, akár telepítés nélkül- felhő alapú korszerű, biztonságos adattárolás, és adatfeldolgozás
Gyártó cégek, egyedi terméket előállítók:
A teljes gyártási folyamat tervezése: bekerülési költségek, rezsi, munkaerő, és munkaidő tervezés
Forintra kiszámítható költség kimutatások, elemzések készítése. Valós időben bármely eszközön, telefonon, számítógépen, vagy táblagépen
Készletgazdálkodás: csak a szükséges alapanyagok megrendelése, raktáron tartása, felhasználása a megrendelések függvényében - egyszerűen
Automatikus bevételezés a NAV rendszerén keresztül. Hibamentes, remek megoldás, magyarázkodás és felesleges "tűzoltás" nélkül
Munkaerő nyilvántartás- szerződések, teljesítések, üzemanyag felhasználás, költségtételek, számlázás, raktárnyilvántartás
Minden egy helyen, akár telepítés nélkül, felhő alapú korszerű, biztonságos adattárolás, és adatfeldolgozás
Weboldal és webshop üzemeltetők:
Online webáruház üzemeltetése közvetlenül a vállalatirányítási rendszerből
Webes tartalom egyszerű szerkesztése- blog bejegyzések, menüstruktúra, képgaléria
Termékek tömeges feltöltése és módosítása egy sablon segítségével, programozói tudás nélkül
Egyedi árak feltüntetése akár partnerre, vagy partnercsoportra vonatkozóan. Regisztrációval érvényesíthető termék kedvezmények
Modern kinézet, egyedi megjelenés, ügyfél specifikus weboldal
Automatikus partner és rendelés rögzítés a weboldalon megadott adatok és vásárlások alapján azonnal
Bátran ajánljuk figyelmedbe a D4S vállalatirányítási rendszert, mely moduláris felépítésének köszönhetően teljesen átlátható, felülete felhasználóbarát, működése pedig tökéletesen vállalkozásra szabható. Lehetőséged van weboldalad és webshopod kezelésére akár mobiltelefonról vagy táblagépről is, mindezt felhőalapú rendszer segítségével, bárhonnan könnyedén elérve. Most pedig még könnyebben hozzájuthatsz D4S ERP szoftverünkhöz, hiszen pályázat segítségével, akár 70% állami támogatással szerezhetsz be vállalatirányítási rendszert. Pályázatokról bővebben itt olvashatsz > Pályázatok
Copyright © Dream4sys Kft. 2025. | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi tájékoztató | DREAM4SYS ERP