Az Árazás modul segítségével kialakítható az értékesítési stratégia a termék- és bizonylat kedvezményekkel, valamint új árkategóriák és partneri szerződött árak hozhatóak létre, amiket majd az Értékesítés modulban fogunk tudni hasznosítani. Az Új Termék Kedvezmény almodulban termékekre és termékcsoportokra vonatkozó kedvezmények állíthatók be. Ez lehet értékhatár szerinti, mennyiségi vagy időszakos kedvezmény.
Hasonló logika szerint működik a Bizonylat Kedvezmény is, ami teljeskörűen a komplett bizonylatra vonatkozik. Létrehozhatunk Új Árkategória almodulon belül pl. kisker vagy nagyker árakat, illetve meghatározható, hogy mely partnercsoporthoz rendelhető hozzá a létrehozott árkategória és milyen típusú a kedvezmény.
Az árkategóriákon felül tudunk szerződött árat is megadni. Itt kiválaszthatunk egy partnert vagy partnercsoportot, akire alkalmazni kívánjuk ezt az új, szerződött árat, illetve termékeket is ki tudunk jelölni, melyekre érvényes lesz. A Prioritás Beállításokban lehetőség van sorrendet felállítani a megadott árazási stratégiák között. A modul alapja lehet a termékek eladásának, az értékesítésnek, de csak akkor szükséges használni, ha valamilyen logikát létre tudunk hozni, önmagában úgy is lehet számlázni, ha a termékeknek csak egy eladási ára van.
FŐBB FUNKCIÓK
Termék és bizonylat kedvezmények
Árkategóriák beállítása
Szerződött árak megadása
Partnerszerződések feltöltése
Prioritás beállítások
Árstratégia kialakítása
Áttekinthető listanézetek
Copyright © CYBERCOM Kft. 2024. | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi tájékoztató | DREAM4SYS ERP