2022.11.29.
Az iLogistic egy csomagolással és szállítmányozással foglalkozó cég, amely átvállalja Tőled a raktározás és a csomagkiszállítás terheit. Róluk bővebben az alábbi linken olvashatsz: ilogistic.hu
Az iLogistic és a D4S vállaltirányítási rendszer összekapcsolásához a Rendszerbeállításokban meg kell adnod az iLogistic felhasználónevedet és jelszavadat. Ezt az Értékesítés fülön tudod megtenni.Ezután megjelennek új opciók Számodra, mint a Termékek szinkronizálása és a Szinkronizálási problémák megtekintése gombok. Nyomj a Termékek szinkronizálása gombra, aminek segítségével termékeid átkerülnek az iLogistic rendszerébe.
Erre a gombra a későbbiekben már nem lesz szükséged, hiszen az ERP-ben bekövetkező változások 1 perc múlva már az iLogistic rendszerében is frissülnek automatikusan.
A Szinkronizálási problémák megtekintése gomb segítségével láthatod azokat a termékeket, amelyeket nem sikerült átvennie az iLogistic rendszerének és a hibákat melyek felmerültek. Ilyen hiba lehet például, ha a terméknél nincs megadva vonalkód, ami nélkül nem tudják berögzíteni.
Amennyiben a termékeidet sikeresen szinkronizáltad már csak egy lépés választ el, hogy a D4S és az iLogistic rendszerét gördülékenyen használhasd együtt.
A Rendszerbeállításokon belül az Általános szótárakban a Szállítási módokat is alakítanod kell az iLogistic-nak megfelelően.
Csak akkor lesz köthető az iLogistic-hoz a küldeményfeladás, ha a rendelésen olyan szállítási mód szerepel, amely össze van kapcsolva a szótárakban egy iLogistic-os szállítási móddal is.
Mostmár minden készen áll, hogy elkezdhessük a munkát!
Amikor beérkezik egy rendelés, amin olyan szállítási mód szerepel, amely az iLogistic számára értelmezhető, csak annyi a dolgod, hogy kiállítod belőle a szükséges bizonylatokat (vevőszámla, szállítólevél). Miután kiállításra került a szállítólevél, már be is beküldheted az iLogistic rendszerébe. Ezt a Műveleteknél a Küldemény-re kattintva (2.) a felugró ablakban a lila gomb (3.) segítségével tudod megtenni.
A rendelés feldolgozása átkerül az iLogistic rendszerébe, amivel neked már nincs további teendőd. Fontos! A szállítólevél kiállítása elengedhetetlen az iLogistic számára!
Az iLogistic a rendelés és a szállítólevél alapján összekészíti a rendelést, csomagolja, e-mailben tájékoztatja a Vevőt, majd a megjelölt szállítási módon kézbesíti.
Az iLogistic szolgáltatás igénybevételéért és a rendszerükben történő beállításokkal kapcsolatban kérünk az iLogistic Ügyfélszolgálatát keresd!
A Rendelésekhez és a Szállítólevelekhez is bekerült egy új oszlop, amely a Küldemény állapotát mutatja. Fontos! Ez az új oszlop NEM JELENIK MEG ALAPÉRTELMEZETTEN a listanézetben, ehhez új nézetet kell létrehozni. Ebben a Küldemény állapot oszlopban az iLogistic rendszeréből érkező visszajelzést jelenítjük meg, hogy a rendelésfeldolgozás melyik szakaszában jár a folyamat. Ezek az információk óránként frissülnek, amennyiben szeretnél friss információkat látni kattints a Rendelési adatok frissítésre (2.) gombra.
Kérdés esetén keresd Ügyfélszolgálatunkat a help@d4s.hu e-mail címen!
Copyright © Dream4sys Kft. 2024. | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi tájékoztató | DREAM4SYS ERP