Megérkezett az iLogistic integráció

Megérkezett a várva várt iLogistic integráció D4S rendszerünkbe!

2022.11.29.

Mi az az iLogistic és miért ennyire szuper ez az új integráció? Olvass tovább és megmutatjuk!


Az iLogistic egy csomagolással és szállítmányozással foglalkozó cég, amely átvállalja Tőled a raktározás és a csomagkiszállítás terheit. Róluk bővebben az alábbi linken olvashatsz: ilogistic.hu


Hogyan is működik ez rendszerünkben?

Az iLogistic és a D4S vállaltirányítási rendszer összekapcsolásához a Rendszerbeállításokban meg kell adnod az iLogistic felhasználónevedet és jelszavadat. Ezt az Értékesítés fülön tudod megtenni.
Az iLogistic beállítását a rendszerbeállítások között találodEzután megjelennek új opciók Számodra, mint a Termékek szinkronizálása és a Szinkronizálási problémák megtekintése gombok. Nyomj a Termékek szinkronizálása gombra, aminek segítségével termékeid átkerülnek az iLogistic rendszerébe.

Termékek szinkronizálása az iLogistic rendszerével

Erre a gombra a későbbiekben már nem lesz szükséged, hiszen az ERP-ben bekövetkező változások 1 perc múlva már az iLogistic rendszerében is frissülnek automatikusan.


A Szinkronizálási problémák megtekintése gomb segítségével láthatod azokat a termékeket, amelyeket nem sikerült átvennie az iLogistic rendszerének és a hibákat melyek felmerültek. Ilyen hiba lehet például, ha a terméknél nincs megadva vonalkód, ami nélkül nem tudják berögzíteni.


Amennyiben a termékeidet sikeresen szinkronizáltad már csak egy lépés választ el, hogy a D4S és az iLogistic rendszerét gördülékenyen használhasd együtt.


A Rendszerbeállításokon belül az Általános szótárakban a Szállítási módokat is alakítanod kell az iLogistic-nak megfelelően.


Csak akkor lesz köthető az iLogistic-hoz a küldeményfeladás, ha a rendelésen olyan szállítási mód szerepel, amely össze van kapcsolva a szótárakban egy iLogistic-os szállítási móddal is.


A szállítási módok egyszerűen beállíthatók!


Mostmár minden készen áll, hogy elkezdhessük a munkát!


Amikor beérkezik egy rendelés, amin olyan szállítási mód szerepel, amely az iLogistic számára értelmezhető, csak annyi a dolgod, hogy kiállítod belőle a szükséges bizonylatokat (vevőszámla, szállítólevél). Miután kiállításra került a szállítólevél, már be is beküldheted az iLogistic rendszerébe. Ezt a Műveleteknél a Küldemény-re kattintva (2.) a felugró ablakban a lila gomb (3.) segítségével tudod megtenni.

Mindig a legfrissebb információkat kapod a feladott csomagot illetően

A rendelés feldolgozása átkerül az iLogistic rendszerébe, amivel neked már nincs további teendőd. Fontos! A szállítólevél kiállítása elengedhetetlen az iLogistic számára!


Az iLogistic a rendelés és a szállítólevél alapján összekészíti a rendelést, csomagolja, e-mailben tájékoztatja a Vevőt, majd a megjelölt szállítási módon kézbesíti.


Az iLogistic szolgáltatás igénybevételéért és a rendszerükben történő beállításokkal kapcsolatban kérünk az iLogistic Ügyfélszolgálatát keresd!

A küldemény állapota egyszerűen nyomon követhető a listanézetből

A Rendelésekhez és a Szállítólevelekhez is bekerült egy új oszlop, amely a Küldemény állapotát mutatja. Fontos! Ez az új oszlop NEM JELENIK MEG ALAPÉRTELMEZETTEN a listanézetben, ehhez új nézetet kell létrehozni. Ebben a Küldemény állapot oszlopban az iLogistic rendszeréből érkező visszajelzést jelenítjük meg, hogy a rendelésfeldolgozás melyik szakaszában jár a folyamat. Ezek az információk óránként frissülnek, amennyiben szeretnél friss információkat látni kattints a Rendelési adatok frissítésre (2.) gombra.


Rendelés beküldés az iLogistichoz

Kérdés esetén keresd Ügyfélszolgálatunkat a help@d4s.hu e-mail címen!