2020.12.07.
Figyelem! Számtalan újdonság a láthatáron. Ismerkedjetek meg velük most!
Folyamatos frissítéseink mind egyetlen célt szolgálnak, megfelelni a Ti igényeiteknek. Mivel ügyfeleinkkel folyamatosan egyeztetünk, így nem kell sokat gondolkodnunk azon, hogy mik legyenek a következő lépések, ezúton is köszönjük visszajelzéseiteket.
A tűz-, robbanásveszélyes, egészségkárosító vagy környezetkárosító anyagok szállításakor számos szabályozásnak kell megfelelnünk. Mostantól az ADR adatok rögzítése is megoldható rendszerünkben. A többi munkát pedig bízzátok ránk, a megadott adatok alapján automatikusan számolunk! Szállítóleveleink ezentúl olyan fuvarokmányként állíthatóak ki, melyeken megjeleníthetőek az előírt adatok, kategóriák és értékek egyaránt.
A speciális ADR beállítások részleteiért keresd csapatunkat bizalommal a help@d4s.hu e-mail címen!
A számlázás még sosem volt ilyen egyszerű! Ezentúl lehetőség nyílik személyre szabottan, tételenként kedvezményeket rögzíteni a számlák készítése közben. Ráadásul, Ti döntitek el, hogy ezek a kedvezmények a kiállított számlán megjelenjenek-e. Rugalmasan választhattok, hogy a kedvezményt százalékban vagy fix összegben határozzátok-e meg.
- Időpontfoglalásnál a korlátozások feloldhatók, így olyan időpontokat is megnyithattok, amelynél a helyszín még elérhető, de a szolgáltatást nyújtó személy már nem, ezzel több szabadságot adva Nektek az életszerű helyzetek megoldásához
- Az időpontfoglalásaitoknak csak limitbeállításaitok szabhatnak határt, ezáltal szabályozhatjátok, hogy egy cég vagy magánszemély naponta hány időpontot foglalhat le Nálatok
- A sikeres időpontfoglalás után a számla kiállításra egy gombnyomásra van, az adatok automatikusan áttöltődnek, ezzel segítve a többszörös adatrögzítés elkerülését
- Új időpont létrehozásánál az adatrögzítés a TAB billentyű segítségével másodpercek alatt elkészülhet, egyik mezőről a másikra ugorhattok segítségével
- Nézetbeállításaitokat rendszerünk megjegyzi, mindent pontosan ott fogtok találni, ahol azt előzőleg hagytátok
Gondoltál már arra, mennyire hasznos lenne egy olyan frissítés, mellyel csak azok a termékek jelennének meg keresésedben, amelyekhez jogosultságod is köthető? Nem kell tovább várnod, megérkezett!
Praktikus újításként bevezetésre kerül a bizonylattömbök felhasználókhoz rendelése. Ezt mindenki egyénileg tudja beállítani felhasználónevére, majd profiljára kattintva, a beállítások menüpontban. Ezentúl eldöntheted, hogy számodra melyik bizonylattömb legyen alapértelmezett bizonylattípusonként (számla, rendelés, szállítólevél, díjbekérő, ajánlat, bevételezés), ezzel is gyorsítva a munkafolyamataid széles skáláját.
Továbbra is állunk rendelkezésetekre bármilyen felmerülő kérdés esetén, keressetek bizalommal! Reméljük újításaink a Te munkádat is könnyebbé varázsolják!
Copyright © Dream4sys Kft. 2024. | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi tájékoztató | DREAM4SYS ERP