Ügyfelekkel kapcsolatos folyamatokat kezelhetünk a modul segítségével, részei az ügyfélkezelés, időpontfoglalás és kampánymenedzsment. A CRM modul lehetőséget nyújt arra, hogy a rögzített adatok alapján nyomon kövessük a partnertörzssel kapcsolatos gazdasági és ügyviteli eseményeket. Az ügyfélkezelés almodul célja, hogy bármilyen irányú kommunikációt rögzíthessünk a rendszerben a partnerek és vállalkozásunk között, legyen ez reklamáció, kérdés vagy bármi egyéb.
Az időpontfoglalás segítségével a rendszerben komplex nyilvántartás vezethető az egységek, személyek, tevékenységek kapacitásáról, időbeli foglalásairól, a foglalásokkal kapcsolatos értékesítési folyamatokról. A rendszer komplex együttműködéssel tudja fogadni a weboldalról és a rendszerből rögzített változásokat.
A lefoglalt időpontokat egyszerűen nyomon követhetjük, módosíthatjuk őket, amennyiben szükséges, illetve egy kattintással számlát is kiállíthatunk belőlük. A kampánymenedzsment almodul célja, hogy a partnerekkel való közvetlen kommunikációt képes legyen csoportosan kezelni, azt visszakövethetően listázni, gyűjteni.
FŐBB FUNKCIÓK
Ügyfélkezelés
Közvetlen kommunikáció a partnerekkel
Időpontfoglalás - webes, manuális
Részletes szűrési lehetőségek
Kampánymenedzsment
Egyedi statisztikák készítése
Testreszabható funkciók
Copyright © CYBERCOM Kft. 2024. | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi tájékoztató | DREAM4SYS ERP