Gyorsan fejlődő ügyviteli rendszerünkkel a legjobbat nyújtjuk a cégvezetőknek. Kis- és középvállalkozásoknak digitális fejlődési lehetőség, kedvező költségekkel.

Emlékszel? Ez mind idén és veletek valósult meg!

2021.06.04.

Az elmúlt félév legütősebb fejlesztéseit szedtük össze.

Ahogy Ti is nagyon sokan, mi is újabb lendülettel kezdtük meg a 2021-es évet. A kialakult és az elnyúló járványügyi helyzet ellenére mi nem lassítottunk a tempón a D4S vállalatirányítási rendszer fejlesztésében. Ebben a cikkben szeretnénk visszatekinteni az elmúlt fél év nagyobb fejlesztéseire, melyekkel gazdagítottuk rendszerünket, és reméljük, hogy növeltük ügyfeleink elégedettségét.  


  2021 elején is folytatódtak a NAV törvénnyel kapcsolatos szigorítások.

 

A NAV 3.0-ról szóló jogszabály szerint az adatszolgáltatás kiterjed minden belföldi adóalany számlájára. Ez azt jelenti, hogy a magánszemélyeknek kiállított számlákat is továbbítani kell az adóhatóság felé.


A számlázóprogramoknak március 31-ig kellett felkészülniük erre a nagy volumenű változásra, ami érintette ráadásul az ÁFA kulcsokat is. A D4S számlázóprogram már 2020 decemberében megfelelt az új előírásoknak, ahogyan azt egy korábbi blog bejegyzésünkben is részleteztük.  Így biztosítottuk ügyfeleink számára a gondtalan számlázást jóval a határidő előtt.


Igaz, hogy a NAV import fejlesztésünk már tavaly decemberben készült el, de szeretnénk ismét kihangsúlyozni. A vevői számlák beküldése mellett, vállalatirányítási rendszerünkben a szállítói számlákat is le tudjátok kérdezni közvetlenül a NAV-tól. Sok szempontból előnyös ez a funkció; kevesebb munka lesz a bizonylatrögzítéssel és a számlákat sokkal hamarabb láthatjátok, minthogy az postai úton megérkezne; továbbá az áfa bevallásban is nagy segítség lehet. Használjátok bátran, hogy gyorsabb és egyszerűbb legyen a mindennapi munkavégzés!


 Az idei évben nagy hangsúlyt fektettünk eddig is és a tervek szerint ezután is a Raktárkezelés modul bővítésére. 


Először a raktári bizonylatok kiállítását gyorsítottuk a termék és a partner gyorskeresővel. Ennek köszönhetően még egyszerűbbé vált a tételek és partnerek kiválasztása a bizonylatokon.


Később a raktári bizonylatok listanézetét is újítottuk. A lista oszlopait kiegészítettük a Számlaállapottal. Így lehetőséged nyílt nyomon követni, hogy egy szállítólevélhez és egy bevételezéshez készült-e már számla. Ennek köszönhetően nem kell minden alkalommal átmenned egy másik listába, így időt spórolsz!


A raktárkezelésen belül a legnagyobb változást a készletértékelési módszerek bővítése és a raktárkészlet statisztika átszervezése jelentette. Ezt egy külön blogban részleteztük nektek korábban. A blog röviden arról szól, hogy milyen új raktárérték nyilvántartási módszereket tudtok alkalmazni (FIFO, LIFO, LOFO, HIFO) a D4S ERP-ben. Ezek a módszerek milyen korlátozással járnak a raktári bizonylatok kiállításában, valamint leírtuk, hogy a raktári statisztika milyen új oszlopokkal és kimutatásokkal bővült.



Gyors számla kiállítás és NAV kapcsolat. Egyszerű raktárkezelés a D4S vállalatirányítási rendszerben


 Rövid időn belül elég nagy változáson ment keresztül az Iktatás modulunk is.


Olvasd el az erről szóló februári blog bejegyzésünket, melyben részleteztük az újdonságokat. Az iktatás modul használatával kiválthatod a papír alapú mappa rengeteget. Előfordult már, hogy nem találtál egy fontos iratot, ami azonnal kellett volna? Velünk egyszerűbb lesz a dokumentumok, számlák és szerződések nyilvántartása és visszakeresése. 


Mint olyan sok modulunkban, az iktatásban is lehet automatizálást beállítani. Ez azt jelenti, hogy a rendszerünkben kiállított dokumentumok és bizonylatok automatikusan iktatásra kerülnek. Nem kell duplán rögzítened, az elektronikus iratok észrevétlenül gyűlnek a virtuális mappádban. 



 A Cashbook integrációról is volt már korában szó!

Idén egy innovatív megoldással is készültünk. Kényelmesebbé és gyorsabbá tettük a számlák könyvelését. A célunk az volt, hogy segítsük ezzel is első sorban a könyvelők munkáját és a kötelező adatszolgáltatást.


A Cashbook kapcsolatnak köszönhetően a vállalatirányítási rendszerünket közvetett módon össze lehet kapcsolni egyelőre két nagy könyvelő programmal, az RLB 60-nal és a Relax-al. A könyvelőprogramok listája folyamatosan bővül, hamarosan a Smart és Naturasoft programok is elérhetőek lesznek a Cashbookon keresztül.


Használjátok ki ezt a remek lehetőséget, amivel kiállított vevői számláitok azonnal bekerülhetnek a könyvelőprogramokba plusz költség nélkül. Ez a szolgáltatás alkalmazható a szállítói számlákra is egy bővebb Cashbook előfizetéssel. 



 A leírásból nem maradhat ki legújabb frissítésünk sem. A jogosultság beállításokat újabb dimenzióval bővítettük. 


A megszokott jogosultság kezelés mellett, most már különböző telephelyekhez is rendelhettek dolgozókat és termékeket, amivel még részletesebb korlátozást tudtok beállítani.


Az egyes telephelyeken dolgozó személyeket, valamint az általuk kiállított bizonylatokat teljesen külön is lehet ezentúl kezelni. Természetesen ijedtségre semmi ok. Ha nincs szükség ilyen jellegű elkülönítésre a telephelyeitek között, akkor semmi teendőtök nincsen, minden marad a régi jól bevált módon. 


Azonban, nem akarunk Titeket lekorlátozni. Ez a funkció nem csak a fizikai telephelyre használható. Bármilyen jogosultsági szint bevezethető, csak a képzelet szab határt. A funkció több menüt és felületet érint az ERP-ben, ezért érdemes elolvasni részletes leírásunkat.



Magyar nyelvű ügyviteli szoftver, modern, megjelenés, egyszerű számlázás- D4S vállalatirányítási rendszer

 Az utolsó pontban olyan fejlesztéseket szeretnénk bemutatni, ami a háttérben zajlott mindazért, hogy a felhasználói élményt növeljük, és a szoftver használatát még gyorsabbá tegyük.


Lépést tartunk a megjelenés korszerűsítésével is. Biztosan észrevetted, hogy megváltoztak az ERP-ben található ikonok és gombok kinézetei. A modernebb és letisztultabb dizájn egy felfrissülést hozott szoftverünk külsőjében. 


A fejlesztéssel párhuzamosan a Felhasználói kézikönyvet is mindig bővítjük a legújabb funkciók, menük, gombok használati leírásával. Ha szeretnéd az új lehetőségeket megismerni és kipróbálni, töltsd le kézikönyvünket a saját rendszeredből a Súgó menüpontból. Végig haladva az érthető és logikus leíráson, garantáltan megtanulhatod a használatot külső segítség nélkül is.


A kézikönyv mellett folyamatosan készítünk rövidebb-hosszabb oktató videókat, amivel ügyfeleinket szeretnénk segíteni a tanulási folyamatban. 


Kérlek írd meg nekünk, hogy az ERP melyik moduljáról, folyamatáról vagy funkciójáról néznél szívesen bemutató videót, és mi elkészítjük számodra! Lent találod a kapcsolat felvételi űrlapot.  


Végül, de nem utoljára, számos fejlesztés irányul a rendszer gyorsítására, például gyorsabb készlet lekérdezés, bizonylat kiállítás, importálás, lista betöltés stb. Ezek mind azt a célt szolgálják, hogy számodra még hatékonyabb és élvezetesebb munkát biztosítsunk. Emellett hozzájárulnak további nagy volumenű átalakításokhoz, melyeket hamarosan Ti is megtapasztalhattok.


Amennyiben bármilyen kérdésetek merülne fel, keressetek Minket bátran a

 help@d4s.hu e-mail címen!